International Markedsføring - cases og opgaver -  - Bøger - Trojka - 9788771540215 - 1. juli 2016
Ved uoverensstemmelse mellem cover og titel gælder titel

International Markedsføring - cases og opgaver 5. udgave

Pris
DKK 185

Bestilles fra fjernlager

Forventes klar til forsendelse 29. - 30. apr.
Tilføj til din iMusic ønskeseddel
Eller

International Markedsføring - cases og opgaver 5. udgave

Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Medie Bøger     Hæftet bog   (Bog med blødt omslag og hæftet ryg i høj kvalitet)
Udgivet 1. juli 2016
Oprindeligt udgivet 2011
ISBN13 9788771540215
Forlag Trojka
Genre Fagbøger     Skole- og Lærebøger, Div.
Antal sider 303
Mål 170 × 245 × 15 mm   ·   582 g
Sprog Dansk  
Originalsprog Dansk