Fortæl dine venner om denne vare:
International Markedsføring - cases og opgaver 5. udgave
Pris
DKK 185
Bestilles fra fjernlager
Forventes klar til forsendelse 29. - 30. apr.
Tilføj til din iMusic ønskeseddel
Eller
International Markedsføring - cases og opgaver 5. udgave
Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.
Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Medie | Bøger Hæftet bog (Bog med blødt omslag og hæftet ryg i høj kvalitet) |
Udgivet | 1. juli 2016 |
Oprindeligt udgivet | 2011 |
ISBN13 | 9788771540215 |
Forlag | Trojka |
Genre | Fagbøger Skole- og Lærebøger, Div. |
Antal sider | 303 |
Mål | 170 × 245 × 15 mm · 582 g |
Sprog | Dansk |
Originalsprog | Dansk |